Przyszedł sms od mojego „ulubionego” operatora sieci Plus
"Nowa faktura Nr .....należność 160,00 zł.” !!!!!!!!!!!!
Nie należę do osób rozrzutnych a już szczególnie jeśli
chodzi o gadanie przez telefon, pędzę więc następnego dnia do salonu aby
wyjaśnić wysokość faktury która niebawem ma nadejść.
Długo nie odwiedzałam salonu bo i nie ma takiej potrzeby
niczego od nich nie potrzebuję a rachunki płacę przez Internet.
Pod względem obsługi i szacunku dla czasu klienta nic się
nie zmieniło od mojej ostatniej wizyty, chociaż jest 10 stanowisk czynne są
trzy, przy dwóch siedzą pracownicy i coś tam grzebią w papierach ale klientów NIE OBSŁUGUJĄ, pozostałe stanowiska
świecą pustkami….. brak personelu???????
Na swoją kolej czekałam 1
godzinę i 20 minut i to tylko dlatego bo 7 osób przede mną zrezygnowało
z usług i poszło sobie w cholerę.
Wyłuszczyłam pani istotę problemu i proszę o wyjaśnienie co
nabija mi licznik rozmów, pani bardzo grzecznie poprosiła o dowód, zajrzała w
komputer i wyjaśniła, że rachunek jest takiej wysokości bo ściągane były gry.
Gry faktycznie jakiś czas
temu ściągała Gwiazda która potem twierdziła, że gry były za
darmo…… ale pani wyjaśniła mi, że przy ściąganiu czegokolwiek przez Internet
jednocześnie ściągają się niechciane usługi, które sobie właśnie potem pobierają
za to zapłatę.
Na mój telefon rzeczywiści po ściąganiu przez Gwiazdę gier
przychodziły sms o tym jaką to jestem szczęściarą bo właśnie wygrałam jakiś tam
osrany samochód i jeśli chcę go otrzymać to
MUSZE ALE TO KONIECZNIE MUSZĘ odpowiedzieć na idiotyczne pytanie i wysłać
prawidłową odpowiedź a wtedy właśnie biorąc udział w konkursie stanę
się właścicielką owego samochodu.
Oczywiście na sms nie odpowiadałam bo już kiedyś miałam taki
przypadek więc wiem jak to działa, co wcale nie przeszkadzało abym TO WŁAŚNIE JA PŁACIŁA ZA TE
PRZYCHODZĄCE SMS.
Nie mam pojęcia jak to działa i że wolno tak robić bo też i
nie zapytałam tak się zdenerwowałam na Gwiazdę, na parszywych naciągaczy,
którzy wg mnie bezprawnie wysyłają niechciane wiadomości za które są pobierane
opłaty z konta adresata, na cały ten beznadziejny system, który jest bezsilny
wobec takich OSZUSTÓW.
W każdym razie pani podała mi nr telefonu pod który mam
wysłać wiadomość o treści „START BLOKADA” co też uczyniłam jeszcze w salonie.
Napisałam tą notkę ku
przestrodze BĄDŹCIE CZUJNI!!!!!!
pełno jest oszustów. btrzeba być bardzo czujnnym, a w te darmowe aplikacje nie wierzę. nie ma nic za darmo.
OdpowiedzUsuńPrzykre, że musiałaś tego doświadczyć i za to zapłacić.
Oj, Młodsza miała podobny przypadek. Musiałam zmienić jej starter!
OdpowiedzUsuńTo ostatnio częsty sposób oszustw. Też tego doświadczyłam. Płaci się za przychodzące smsy nawet po 5 zł za jeden! Dopóki nie wyłączysz subskrypcji to będą ściągać kasę do upadłego. Zawsze trzeba czytać regulaminy wszelkich konkursów i usług na telefon. Pozdrawiam
OdpowiedzUsuń