niedziela, 18 listopada 2012

Fryzura

Złożyłam wizytę u fryzjera, którego oczywiście po raz nie wiem już który zmieniłam. 

Jak zwykle kolejnym nadwornym "miszczem" nożyczek został facet ale nie gej, gość udziela się w tym samym salonie do którego do tej pory chodziłam i muszę oświadczyć, że jest naprawdę "miszczem".

Jak wiadomo w zasadzie rzadko jestem zadowolona z usług fryzjerskich tak tym razem jestem wniebowzięta, gość ostrzygł mnie cudownie, fryzura sama się układa po umyciu bez żadnych sztuczek wałkowych czy szczotkowych, po prostu suszę, targam artystyczny nieład i gotowe!!!!!!

Może nie do końca wyszedł kolor ale to już pewnie moja wina bo bałam się zdecydować na totalny rudy (chociaż od dawna taki mi się marzy) i wybrałam kolor pośredni między rudym a blondem, ale i tak jest ok.

Od tego momentu facet jest MÓJ ojjjjj MÓJ CI ON MÓJ.


7 komentarzy:

  1. w mordeczkę jeżyka , ja szukam fryzjera od lat i dupa blada . Miałam jedna fantastyczna fryzjerkę , ale zniknęła z pola widzenia .Za rudym ,prawie kasztanowym marzę od 4 miesięcy .ale siwe odrosty mnie przerażają zwłaszcza że włos mój ma popęd we wzroście .
    Już dawno miałam zagaić : a co u Czachy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ostatnia wizyta u fryzjera miała miejsce w marcu b.r. Przed kolejną paralizuje mnie strach, gdyż z zapałem zapuszczam wlosy i boję się klęski!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam nie mam za grosz zaufania do facetów w salonie fryzjerskim, ale moze to tez dlatego ze od 6 lat mam stałą jedną fryzjerkę, z której jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. zastanawia mnie ten kolor posredni pomiedzy rudym, a blondem? nie umiem sobie go zwizualizowac... moze dlatego, ze kiedys bylam blondynka, a dzis jestem ruda, ale jedyna porazka po drodze to byl rudy w odcieniu na czerwien, a ja zdecydowanie wole albo na kasztan, albo na pomarańcz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pośredni kolor między rudym a blondem to taki rudy blond .... nie do końca rudy ale nie do końca blond marzy mi się właśnie pomarańcz ale zabrakło mi odwagi więc wybrałam taki rudawy blond .... ale jest ok następnym razem może dam radę.....

      Usuń
  5. ja zaglądam i zaglądam a ZDJĘCIA NOWEGO FRYZU NIET !!!

    OdpowiedzUsuń