poniedziałek, 17 stycznia 2011

Czy głupota może boleć?????

Nawet nie wiedziałam, ż pozbycie się zbędnych kilogramów pójdzie mi tak szybko i lekko..... a to wszystko dzięki .... oczywiście chorobie.

Dziękuję Ci kochana chorobo dzięki tobie udało mi się pozbyć w szybkim i ... no może niezupełnie bezboleśnie 2 kg. i to w ciągu tylko trzech dni. Bezboleśnie niestety nie bo kaszel szarpie mi gardło, temperatura poszła sobie w nieznane ale zostało ogólne osłabienie, potworny ból mięśni, ból głowy i w ogóle ogólna niemoc.

Podczas kiedy ja dochodzę do równowagi mój maużon dostał temperatury (pewnie tej mojej która sobie niby odeszła w nieznane) i właśnie kona a wiadomo faceci takie zwykłe choroby przechodzą nieco ciężej nie wiadomo zupełnie dlaczego.

Mierzenie temperatury co 20 minut jest naprawdę niewielką próbą mojego słabego obecnie charakteru i jeśli nie zmieni się częstotliwość mierzenia temperatury np. co 10 min. to maużon ma szansę przeżyć tą chorobę a ja mam szansę nie skończyć w kryminale choć nie jest to zupełnie niemożliwe........ mimo ogólnego osłabienia.

Ale nie o tym chciałam, głównie to chciałam przestrzec wszystkich tych którzy chcieli by i przyszłoby komuś do głowy, że można otrzymać coś za darmo, coś wygrać w jakichkolwiek loteriach, konkursach i innych złudach szczęścia.

Mnie tuż przed świętami choroba już zaczęła chyba toczyć mózg bo jak ta głupia na ciągły i notoryczny apel jakiegoś idioty zgodnie z jego prośbą WYSŁAŁAM DARMOWEGO SMS POD DARMOWY NUMER aby wygrać GOLFA, no kompletna idiotka jakaś!!!!! jak w ogóle mogło mi przyjść do durnego łba że ktoś mi da cokolwiek za darmo, nie no na pewno już wtedy musiała mnie toczyć choroba która otępiła mi mózg.

W każdym razie do dziś odczuwam skutki owego DARMOWEGO SMS, aktualnie przyszło do mnie 58 sms o różnej sile przekonania mnie abym koniecznie potwierdziła także sms udział w dalszej grze z tym że owy sms będzie mnie już kosztował bagatela 5 zł.

Po 24 sms dla świętego spokoju wysłałam im tego zasranego sms mając nadzieję że nareszcie mój osobisty telefon przestanie mi pikać po kilka razy dziennie informując mnie iż dostałam nowego sms, ostatecznie mój święty spokój wart był owych marnych 5 zł.

Naiwność ludzka nie zna granic........... teraz dostaję następne sms że znowu mam wysłać kolejnego sms za 5 zł i ręce mnie "opadywują" jak mogłam być taka głupia!!!!!! aby wysłać tego PIERWSZEGO DARMOWEGO SMS....

Oczywiście nie wyślę już kolejnych sms bo wiem o tym (wcześniej też wiedziałam) że gra polega na tym iż mam wysłać jak najwięcej sms za 5 zł. a potem może nawet i droższych aby na koniec dostać sms o treści np. "POCAŁUJ MNIE W DUPĘ IDIOTKO NIE MA I NIE BYŁO DO WYGRANIA ŻADNEGO GOLFA ALE ZA TO BARDZO CI DZIĘKUJEMY ZA DOFINANSOWANIE NASZEGO PUSTEGO DO TEJ PORY KONTA BANKOWEGO"

Jak dostanę jeszcze następne 20 sms to wyjmę sobie tej głupi mózg ugotuje w rosole i zjem .... może to pomoże na głupoty wszelkie.......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz