piątek, 1 października 2010

Prezentacja

Zostaliśmy zaproszeni do znajomych na prezentację urządzenia zwanego thermomix.

Wiem wszelkie prezentacje są do dupy (pamiętam jeszcze prezentacje garnków i odkurzaczy) ale znajoma sobie owo urządzenie kupiła i opowiadała mi o nim, ale co innego słuchać opowiadań a co innego zobaczyć na własne głaza.

Poza tym chciałam koniecznie spróbować ajerkoniaku przyrządzonego przez to cudo, który miał być super wspaniały.

Ajerkoniak - niebo w gębie, urządzenie faktycznie fajne, ale nie mam pojęcia dlaczego prezenterka pani Bogusia ubzdurała sobie, że JA TO URZĄDZENIE KUPIĘ, przecież było kilka innych osób na owej prezentacji.

Pani Bogusia w czasie prezentacji cały czas patrzyła i mówiła do nas czyli do mnie i mojego maużona, kiedy przekonała się, że kupno tego urządzenia zależy ode mnie zaczęła skupiać całą swoją uwagę na mnie i jak rasowa jehowa próbowała mnie przekonać jak to takie urządzenie ułatwiłoby moje życie i ileż sprzętów mogłabym się pozbyć z domu.

Mimo wspaniałości urządzenia niestety nie byłam i nie jestem skłonna go kupić nawet gdyby na dodatek np. prało (bo pralka jeszcze częściej odmawia współpracy ze mną), obierało te wszystkie warzywa które do niego bym wrzucała (bo niestety nie obiera), kosiło trawę i sama nie wiem jeszcze co robiło to i tak uważam że 4.000 zł za takie urządzenie to "letka" przesada (chociaż pani Bogusia twierdzi inaczej) i skoro do tej pory sobie poradziłam bez cud urządzenia to dalej "tyż" sobie poradzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz