środa, 2 września 2009

Zepsuty kot

Koty obsiadają ponoć wszelkie złe i podejrzane miejsca. Mój osobisty kot ostatnio upodobał sobie spanie na mojej głowie????

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że posiadam w domu osoby chore na głowę ale mnie w tym towarzystwie nie ma!!!!! a mój kot się myli i śpi w zupełnie niewłaściwym miejscu i kot po prostu na pewno jest zepsuty.

Wyjaśniam, że spanie z kotem na głowie jest nie fajne a już myśl, że coś z tą głową nie tak to już w ogóle.

Z tego oto miejsca chciałam zaprotestować i zgłosić do reklamacji uszkodzonego kota który uparł się że w tym domu to ja mam coś z głową oraz rodzinę która twierdzi chórem że kot ma rację i koty się nie mylą .

A ja uważam że nasz kot jest uszkodzony i proszę o "natentychmiastową" naprawę zepsutego kota.

Dziękuję bardzo za pozytywne załatwienie reklamacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz